قیمت خرید مستقیم عایق صوتی کوبه ای

عایق صوتی کوبه ای یکی از محصولات پرفروش و پرکاربرد در زمینه کنترل ارتعاشات صدای کف ساختمان می باشد،
که هرساله مورد استقبال فروشندگان و عمده خریداران بسیاری قرار دارد.
عایق صدای کف کوبه ای از جمله محصولات تخصصی تولیدی پارچه بازار می باشد، که با کنترل ارتعاشات و نویز جزو پرکاربردترین مواد عایق صوتی دسته بندی می شود.
با گسترش روز افزون جمعیت و نیاز بشر به زندگی و سکونت در ساختمان های پرجمعیت و آپارتمان ها، نیاز به آرامش و حفظ امنیت روانی همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نمایندگی فروش عایق صوتی کف کوبه ای

کارخانه تولید عایق صوتی کوبه ای ساختمان

علاوه بر موارد ذکر شده یکی از نکاتی که همواره ذهن فروشندگان پارچه عایق صدا کف را به خود مشغول کرده آنست که،
چگونه می توان این محصول را در بالاترین سطح کیفی خود و با قیمت مناسب و به صرفه تهیه کرد.
در واقع در پاسخ به این سوال مهم و کاربردی در زمینه تهیه اقلام نساجی می توان گفت که با توجه به این که واحد تولیدی پارچه بازار خود به طور مستقیم و با کمترین تعداد واسطه نسبت به واردات و عرضه پارچه عایق صدا کف کوبه ای اقدام می کند.
 از این رو بهترین روش جهت داشتن خریدی مطمئن و باصرفه اقتصادی حذف واسطه ها و کاهش هزینه های واسطه گری و در نهایت تهیه پارچه با کیفیت و ارزان به طور مستقیم از درب کارخانه می باشد.
این مجموعه تولیدی با در نظر گرفتن بالاترین سطح کنترل کیفی و به همراه  تاییدیه تست های بین المللی، بهترین جنس  پارچه عایق صدا کف کوبه ای را در اختیار فروشندگان و عمده خریداران قرار می دهد.
همچنین این عایق ها با بهترین کیفیت و  متریال جزو دسته اقلام صادراتی طبقه بندی می گردند.
از مزایا این قبیل پارچه ها می توان به ویژگی هایی از قبیل، کاملا مقرون به صرفه بودن آنها در کنار نصب آسان، مقاومت و تاثیر زیاد در جذب صدا و همچنین مقاومت آن ها در برابر رطوبت اشاره کرد.

عملکرد عایق صوتی کوبه ای

انتشار صوت و ارتعاشات به داخل فضا همواره هم از طریق ارتعاشات مولکول های هوا و هم از طریق کوبه ای و کف ساختمان منتقل می شود‌.
تولید انواع مختلف صدا ها می تواند از روش های مختلفی از جمله اتومبیل ها، تکان خوردن اشیا و وسایل و همچنین صدای کولر و وسایل برقی و یا افراد بیرون از یک محیط انجام پذیرد.
به این گونه انتقال صدا که از طریق هوا صورت می پذیرد، اصطلاحا انتقال صدای هوابرد اطلاق می گردد.
از طرفی مدل دیگر انتقال صدای محیط به گوش انسان از طریق لرزش صفحات و ارتعاش انجام می پذیرد.
ارتعاش بدین شکل است که بطور مثال، فردی در طبقه ای از ساختمان حرکت می کند و یا اشیا و وسایلی را در آن طبقه جابجا می سازد.
بدین گونه صدای لرزش و ارتعاش به گوش شخص حاضر در طبقه دیگر انتقال پیدا می کند.
به این روش که با ارتعاش صفحات و کف ساختمان صدا به طبقه ای دیگر متتقل می شود، اصطلاحا انتقال صدای کوبه ای گفته می شود.
هر تمامی این روش های انتقال صوت، آرامش و آسایش افراد سلب می گردد.
همواره تکنولوژی و فناوری باعث پیشرفت و گسترش امکانات می گردد.
از طرفی با پیشرفت تکنولوژی و بکارگیری وسایل و تجهیزات مدرن و بروز سبب تولید عایق های صوتی ای شده است، که فراهم سازی آسایش و آرامش هرچه بیشتر افراد را در پی خواهد داشت.

عایق صدا کوبه ای با قابلیت جذب بیشترین حد ارتعاشات صوتی

عایق صدا کوبه ای با قابلیت جذب بیشترین حد ارتعاشات صوتی

ارتعاش صوتی در واقع از منبع ابتدایی انتار صوت، حرکت کرده و سپس در طول مسافتی که طی می کند هرگاه به مولکول های هوا و اجسام دیگر موجود در مسیر خود، برخورد کند، باعث ارتعاش صوتی می گردد.
این امواج صوتی بعد از انتشار، سپس به گوش گیرنده می رسد و با تحریک سلول های مغز، سبب شنیده شدن صدا می شوند.
عملکرد اصلی مواد عایق صدا در واقع در جهت کاهش فشار ارتعاش صوتی ایجاد شده از سوی منبع تولید صدا به گیرنده آن می باشد.
پیش از بررسی مواد عایق صدا و ارتعاش، توصیه می شود ابتدا تفاوت های کلیدی بین دو موضوع اصلی یعنی جذب صدا و عایق صدا را بررسی کنیم.
این یک تصور اشتباه رایج است که فکر کنیم مبحث جذب صدا مانند عایق صدا عمل می کند و در واقع این دو بحث کاملا از یکدیگر مجزا هستند.
مبحث جذب صدا در واقع یکی از عناصر اصلی در زمینه تولیدات پارچه عایق صدا می باشد و به دو صورت استفاده می شود.
در بخش اول همواره می دانیم که وسایل و اشیا اطرافمان به گونه ای هستند که ارتعاشات صوتی به هنگام برخورد با آن ها بازتاب می شوند و مواد عایق صدا نیز برای همین امر تولید شده اند.

کاربرد پارچه

از کاربردهای پارچه عایق صدا کف کوبه ای می توان به ایجاد خانه ای ساکت تر و پرآرامش تر، گرفته تا مشاغلی که نیاز به کاهش صدا و نویز برای مناطق اطراف دارند، را در بر می گیرد.
در واقع مواد عایق بی شمار و متعددی وجود دارند که می توان از میان آن ها برای کاربردهای متنوعی استفاده کرد.
برخی از انواع پارچه های عایق صدا کف بسیار موثر تر و مناسب تر می باشد.
میزان نفوذ برخی از انواع ارتعاصات صوتی تولید شده و حتی منبع انتشار آن ها، به ساختار سازه و ساختمان و دیوار آن و موارد کلیدی دیگر بستگی دارد.
برای درک موثرتر و بهتر مواد عایق صوتی و نحوه عملکرد آن ها، ذکر این نکته ضروری است که صدا نوعی انرژی است.
معمولا بحث انحراف ارتعاشات صوتی با افرودن‌چگالی به هر سازه ای مانند دیوارها، کف و یا سقف سازه ای خاصل می گردد.
تمام مواد جامد و با چگالی بالا معمولا مانند عایق عمل می کنند و تا حد بسیار زیادی صدا را جذب می کنند‌.
با افزودن جرم و مواد متراکم بین بخش منبع صوت و گیرنده صدا، حجم بیشتری در این بین از مواد پر می شود که از عبور امواج صوتی جلوگیری به عمل می آید و و با این کار انرژی صوتی تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد.
با بکارگیری این مواد در کف و دیوار ها، ارتعاشات صوتی جذب شده به تا حد کمتری بازگردانده می شوند و به گوش گیرنده می رسند.
با انجام این فرآیند، آکوستیک اتاق بهبود بخشیده می شود، که به این فرآیند کالیبراسیون آکوستیک و یا ایجاد عایق صوتی اطلاق می گردد.
به عنوان مثال، یک رستوران پر سر و صدا با سطوح سخت نمونه‌ای از طراحی متاثر از صنعت غذاخوری‌های مدرن امروزی است.
در این رستوران صداهای ناهنجاری اعم از کارد و چنگال و صحبت های بلند افراد به گوش می رسد.
این ارتعاشات صوتی و نویز ها را می توان با بکارگیری پانل هایی از جنس مواد جاذب صدا که در واقع سبب متعادل سازی آکوستیک داخلی یا کالیبراسیون صوتی می شود، کاهش داد.

بهترین متریال های عایق صوتی

بهترین متریال های عایق صوتی کوبه ای

حال پس از بررسی کامل صوت و موارد عایق کننده آن، باید افزود که پارچه های عایق صدا کف کوبه ای یکی از بهترین انواع متریال ها در جهت کاهش نویز و صدای کف طبقات ساختمان می باشند.
مواد مورد استفاده در تهیه پارچه های عایق صدای کف کوبه ای اغلب از الیاف مصنوعی باکیفیت و ارزان قیمت پلی استر بازیافت شده، ساخته می شوند.
پانل ها و یا پارچه های عایق صدا معمولا برای پوشاندن اتاق ها و جذب سر و صدا یا برای بسته بندی استفاده می شوند.
استفاده از عایق صدا کوبه ای یک راه عالی برای کاهش انتقال صداهایی است که به طور طبیعی بین کف های ساختمان، چه کف های بتنی و فولادی مهندسی ساز و چه حتی کف های سازه های چوبی مورد استفاده قرار می گیرند.
انواع مختلفی از کف پوش های عایق صدا وجود دارد، اما عایق کوبه ای یکی از محبوب ترین گزینه ها برای جنس کف های مختلف از جمله کفپوش لمینت، چوب سخت و کف های مهندسی ساز بتنی و فولادی می باشد.
بطور کلی خلاص شدن از صدای کوبه ای منتقل شده بین طبقات و سطوح ساختمان از چندین روش قابل انجام می باشد.
یکی از آن ها استفاده از لایه های عایق بین دو سطح می باشد که معمولاً از الیاف فشرده سازی شده ساخته می شوند و در نهایت این متریال ها با حرارت پردازش می شوند، به طوری که در نهایت منجر به تولید یک ماده متراکم و جاذب صوت می گردند.
یک مثال عالی از این لایه عایق کوبه ای آکوستیک،  لایه های عایق با الیاف متراکم و پردازش شده معمولا به صورت رول به فروش می رسند، می باشد.
در صورتی که این عایق تصب گردد، همراه با غشاهای جداسازی Acoustiblok بهترین کارایی را به ارمغان می آورند.
موارد مورد استفاده از این پارچه ها، می توان به سطوح از جنس انواع مختلف چوب یا کف های مهندسی شده در اماکن مسکونی و تجاری اشاره کرد.

انواع مختلف عایق های صوتی کوبه ای

انواع مختلف عایق های صوتی کوبه ای 

از انواع پارچه عایق صدا کوبه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱.اولین روش استفاده از پارچه های غشا اکواستاتیک برروی سطوح به خصوص دیوارها جی باشد تا حد بسیار زیادی از ورود صدا به محیط جلوگیری می کند.
انواع مختلفی از پارچه های غشای آکوستیک در بازار وجود دارد که برخی از آنها بسیار سنگین تر از سایرین و برخی عملکرد بهتری نسبت به سایرین دارند.
عملکرد این پارچه ها با سطوح مختلف و کاهش دسی بل در فرکانس های مختلف هرتز رتبه بندی می شوند و در ضخامت های مختلف موجود هستند.
ضخامت، وزن و اثربخشی این پارچه ها تأثیر بسزایی بر کاهش نویز محیط اطراف می گذارد.
از پارچه عایق صدا کوبه ای به عنوان یک لایه غشای عایق صدا استفاده می شود که ماده ای بسیار ایده آل است، زیرا در کاهش انتقال صدا به خوبی عمل می کند.
از مزایا این پارچه می توان به داشتن حداقل عمق برای سازه های موجود مانند دیوارها و سقف و عدم اشغال فضای اضافی در عین عملکرد عالی، نصب آسان، ماندگاری طولانی آن اشاره کرد.
۲. دومین روش در ایجاد عایق صدا کوبه ای استفاده از مواد معدنی ضد صدا می باشد.
عایق های معدنی مانند سنگ یا پشم سنگ، اساساً از جنس مواد عایق از نوع ساختاری سلول باز هستند، که در جذب انرژی های صوتی و حرارتی بسیار خوب عمل می کنند.
این ماده نسبتاً سفت و سخت که همیشه در حفره‌هایی مانند دیوارهای استفاده می‌شود، در ضخامت‌ها و تراکم‌های مختلف عرضه می شوند.
از موارد کاربرداین عایق ها می توان به بخش مسکونی و همچنین پروژه‌های تجاری اشاره کرد، زیرا استفاده از آن ها کاملاً مقرون به صرفه می باشد.
۳.از موارد بعدی عایق صدا کوبه ای می توان به متریال های فایبر گلاس ضد صدا اشاره کرد که معمولا هم به صورت تخته و هم دال تولید و عرضه می گردند.
 همچنین از  کاربردهای مختلف آن ها می توان به  ساخت پانل های آکوستیک در استودیوهای خانگی، تئاترها و ساختمان های تجاری استفاده شود.
این ماده عایق صدا در کاهش سر و صدای وارده و  یا خارج از فضا بسیار موثر است و همچنین آکوستیک داخلی محیط را تا حد زیادی بهبود می بخشد.
انواع مختلفی وجود دارد که می توان با ضخامت، تراکم و استحکام متفاوت از بین آن ها تهیه کرد.
از مزایا این عایق ها می توان به مناسب بودن آن ها برای محدوده های فرکانس مختلف اشاره کرد. این عایق ها همچنین در ضخامت های مختلف و به همراه برش آسان به راحتی قابل نصب هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما