خرید عمده پارچه تنظیف نخی در اصفهان

پارچه تنظیف ارزان از کاموا مخملی ضخیم ساخته شده و برای مصارف پاک کنندگی در منازل، رستوران ها و غذا خوری ها مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین نوع آن نخی است که باعث ایجاد حساسیت نشده و پرز تولید نمی کند. این محصولات در انواع کتابی، رولی و رنگی عرضه می شوند. برای خرید عمده پارچه تنظیف می توان به نمایندگی های کارخانجات نساجی معتبر ایرانی مراجعه کرد.

خرید عمده پارچه تنظیف نخی در اصفهان

فروش مستقیم پارچه تنظیف با قیمت مقرون به صرفه

فروش مستقیم پارچه تنظیف با قیمت مقرون به صرفهفروش پارچه تنظیف به صورت عمده توسط کارخانه های زیادی انجام می شود و در تولید مقنعه کرپ رنگی نیز کاربرد دارند. این محصولات به خاطر تنوعی که دارند بسیار مورد استقبال مشتریان قرار می گیرند. تنوع کالا باعث استفاده مقرون به صرفه آن در موارد مختلف شده است.

پخش پارچه تنظیف در انواع رولی و تخت تمام پنبه، پلی استر، فلامنت، رنگ شده، ریز بافت و درشت بافت انجام می شود.

کارخانه های بزرگ تولید کننده این محصول با دستگاه های پیشرفته و مواد مرغوب و با کیفیت محصولی با کیفیت و استانداردهای جهانی تولید کرده و با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می کنند. این کارخانه ها امکان ارسال کالا به سراسر کشور را نیز برای مشتریان خود فراهم ساخته اند.

سفارش انواع پارچه تنظیف نخی ضخیم اعلا در بازار ایران

سفارش انواع پارچه تنظیف نخی ضخیم اعلا در بازار ایرانپارچه های تنظیف ضخیم از جنس متقال است. این محصول بر پایه کرباس و خام می باشد. نرم و لطیف است و قدرت آبگیری بالایی دارد و به همین دلیل برای نظافت و گردگیری گزینه مناسبی می باشد.

این نمونه در فروشگاه پارچه و مراکز فروش به صورت عمده فروخته می شود. فروشنده با توجه به ضخامت، نازکی و دوام محصول قیمت متفاوتی ارائه می کند.

پارچه های متقال برای بادبان کشتی، چادر کامیون، کیسه هوای خودرو، ساک دستی و چادر مسافرتی کاربرد دارند و فروشنده سعی می کند انواع باکیفیت و اعلای این محصول را همیشه برای عرضه به مشتری در فروشگاه خود داشته باشد.

قیمت خرید پارچه جنس خوب در بازار جهانی

قیمت خرید پارچه جنس خوب در بازار جهانیقیمت پارچه جنس خوب و صادراتی با توجه به کیفیت و حجم فروش آن متغیر است. محصولات با کیفیت ایرانی به کشورهای عراق و عربستان صادر می شوند.

کشور عراق مصرف کننده عمده محصولات نساجی ایران است. کارخانه های داخلی تولید کننده پارچه  فقط پنجاه درصد بازار کشور را در دست دارند و هنوز واردات این کالا به کشور وجود دارد.

نمایندگی رسمی پارچه در کشور

نمایندگی رسمی پارچه در کشورجنس های تترون و متقال که بیشتر برای دوخت وسایل آشپزخانه مانند دم کنی، دستگیره، دستکش فر و دستمال تنظیف استفاده می شوند در مراکز و نمایندگی های فروش و فروشگاه های اینترنتی با قیمت مناسب به فروش می رسند.

حراج پارچه در رنگ ها و طرح های مختلف به صورت تکه ای، کیلویی و متری در برخی فروشگاه های بزرگ انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما