مرکز پخش پارچه ترگال مدارسی در تهران

پارچه ترگال مدارسی، هنگامی که سخن از یونیفرم مدارس و لباس ضد ضربه می آید این سوال مطرح می شود: چگونه بهترین پارچه را انتخاب کنیم؟
یافتن بهترین پارچه مدرسه کار آسانی نیست، به خصوص زمانی که باید راحتی، تناسب اندام، مقاومت در برابر لکه و دوام را از عوامل برجسته در نظر گرفت.

ترگال چیست؟

پارچه ترگال چیست

 

پارچه های ترگال امروزه از رایج ترین پارچه پلی استر/ویسکوز ترکیب با نخ فیلامنت است که برای تولید لباس کار بافتینه بسیار راحت و فوق العاده بادوام هستند.
همانطور که همه می دانیم پلی استر از بادوام ترین و قوی ترین الیاف به شمار می رود ترکیب این دو شستن پارچه را بسیار آسان می کند که برخلاف سایر پارچه ها، احتمال چروک شدن و از دست دادن رنگ در هنگام شستن کمتر است.
علاوه بر این، آنها را به طرز شگفت انگیزی راحت هستند، بنابراین، انجام فعالیت‌های مدرسه را آسان‌تر می‌کند،همه کاره است و مقاومت فوق العاده ای در برابر مواد شیمیایی دارد در برابر آب نیز مقاوم است.

خواص و ویژگی های پارچه ترگال مدارسی

خواص پارچه ترگال مدارس

بادوام و مقاوم در برابر کشش و سایش است،  آبگریز است و به سرعت خشک می شود، یکنواخت راحت و در عین حال مقرون به صرفه و ضد چروک است این پارچه حتی بدون اتو کردن فرم خود را حفظ می کند.
علاوه، به سرعت لکه نمی گیرد باعث تحریک پوست نمی شود و شستشوی منظم نیز نمی تواند به آن آسیب برساند.
جنس لباس مدارس  نحوه نگهداری و ظاهر لباس را تعیین می کند.
پارچه های باکیفیت جلوه ای زیبا ایجاد می کنند. بنابراین، اگر می خواهید دانش آموزان شما تصویر شیک را به تصویر بکشند، پارچه ای که برای لباس مدرسه بچه ها انتخاب می کنید بسیار مهم است،
پارچه ترگال مدارس،یک  پارچه ایده آل است که راحتی و آرامش تمام روز را برای دانش آموزان فراهم می کند.
ما مرکز پخش پارچه ترگال مدارس در تهران هستیم برای خرید مطمئن با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما