کارخانه تولید پارچه تترون بیمارستانی عرض 3 متر

پارچه تترون بیمارستانی، وقتی صحبت از منسوجات بیمارستانی به میان می آید، راحتی و آرامش یک عامل ضروری است که باید در نظر گرفته شود.
منسوجات بیمارستانی ها باید در مواد و طرح های راحت تولید شوند.
آنها همچنین باید برای کارکنان و بیماران راحت باشند. در این پارچه ها طراحی و مد از اهمیت کمتری برخوردارند، نه به این دلیل که این منسوجات ارزشی ندارند بلکه به این دلیل که باید راحتی و آرامش بیمار و پرسنل بیمارستان را برآورده کنند. لباس کشتی نوجوانان نیز از همین نوع پارچه استفاده می کند.
بدون شک می دانید، بیمارستان ها و کلینیک های خصوصی از انواع مختلفی از منسوجات استفاده می کنند.
 پارچه های بیمارستانی ، در کالاهای نظافتی ، ملحفه ها، روتختی ها و موارد دیگر وجه اشتراک دارند.
آنها باید به اندازه کافی بادوام باشند تا در برابر فرآیند شستن مکرر  در اتاق های خشکشویی بیمارستان مقاومت کنند، این منسوجات باید اغلب و در دمای بالا شسته شوند.
بنابراین، هر کیفیت پارچه ای کارساز نخواهد بود ، این پارچه ها هم در برابر مواد شیمیایی مقاوم باشند و هم در برابر رطوبت نفوذ پذیر باشند.
آنها همچنین باید از نفوذ الکل، خون، مایعات بدن، ذرات گرد و غبار موجود در هوا یا باکتری جلوگیری کنند. 

پارچه تترون بیمارستانی چیست؟

پارچه تترون بیمارستانی چیست؟

این پارچه از ترکیب الیاف پلی استر ویسکوز همراه با پنبه تولید شده  و بدون طرح و در رنگهای آبی، سفید و… می باشد که برای بافت لباس کاراته نوجوان بکار می رود

خواص 

استفاده از پارچه تترون بیمارستانی در پوشاک بیمار، می تواند به کاهش خطر عفونت کمک کند زیرا لباس ها می توانند در دمای بسیار بالا شسته شوند. دوام رنگ بالایی دارند، قابلیت تنفس، لکه و مقاومت بیشتری در برابر  چروک ایجاد می کند.
مراقبت و شستشوی آن بسیار آسان است، پارچه محکم است و به سرعت خشک می شود.

فروش انواع پارچه های تترن بیمارستانی

فروش انواع پارچه های تترن بیمارستانی

تترون با عرض ۳متر،  سبک، نرم و لطیف، با کیفیت و قیمت مناسب، از به صرفه ترین منسوجات جهت استفاده در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی می باشد.
شما می توانید با تماس با ما در سریعترین زمان این پارچه را تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما