مرکز واردات پارچه ملحفه چینی پرنسس

پارچه ملحفه چینی، پارچه ای بادوام و ساخته شده از کاموا مخملی ضخیم، قابل شستشو در ماشین و خشکشویی  است که دارای عرض کافی برای ملحفه های تخت، روکش لحاف و سایر کالاهای خواب می باشد.

خرید ملحفه های جدید یا دیگر ملحفه ها یکی از سریع ترین و ساده ترین راه ها برای دادن ظاهری کاملا جدید به اتاق خواب  است، اما ممکن است کمی گیج کننده باشد.
پیدا کردن ملحفه های مناسب کار پیچیده ای نیست، اما دانستن تفاوت بین سبک ها، انتخاب ملحفه مناسب نیازهای شما را آسان تر می کند.
انواع مختلفی از پارچه وجود دارد مثل پارچه ملحفه طرحدار، پارچه ملحفه گلدار، و….

چگونه می توان فهمید که کدام یک  بهترین است؟

بهترین پارچه ملحفه چینی پرنسس

پارچه ملحفه چینی پرنسس و مقنعه کرپ رنگی به دلیل امتیازات ویژه، امروزه از جمله  محبوب ترین و پرکاربردترین،  منسوجات در کالای خواب بین افراد می باشد.
از این پارچه به دلیل استحکام و بافت نرم برای دوخت روتختی و روکش مبلمان، سرویس های آشپزخانه و منسوجات بیمارستانی و غیره  نیز استفاده می شود.

ویژگی‌های پارچه ملحفه چینی پرنسس

ویژگی‌های پارچه ملحفه چینی پرنسس

وزن سبک، مراقبت آسان و تطبیق پذیری، بادوام، قابلیت شستشوی مکرر، عرض مناسب، رنگ ثابت  و درخشان و…
پارچه ملحفه چینی به دلیل اینکه در بافت آن از پلی استر استفاده شده، از نرمی و لطافت خاصی برخوردار است، مانند ابریشم نرم است و با توجه به بافت صافی که دارد، خوابی آرام و راحت را می بخشد، مقاوم در برابر چین و چروک و همچنین فاقد حساسیت هستند، به دلیل الیاف قوی از دوام بالایی برخوردار است و مقرون به صرفه است.
پهنای مناسب، مقرون به صرفه بودن.نگهداری آسان، رنگبندی و طرح های متنوع آن، و قیمت  و عرضه انواع ملحفه آن را برای دوخت انواع ملحفه و کالای خواب برای انواع  سلیقه ها مناسب کرده است.
مشاورین ما می توانند به شما کمک کند پارچه  ملحفه چینی پرنسس را با توجه به نیازتان با قیمت مناسب تهیه کنید.
برای توضیحات و راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما