قیمت خرید عمده پارچه پرده ای نخ تابیده عرض 3 متر

پارچه پرده ای نخ تابیده در واقع یکی از بادوام ترین و پرفروش ترین اقلام پارچه های پشت پرده ای برای دوخت لباس ضد ضربه نیز هستند که در کنار پارچه های پشت پرده ای فیلامنت همواره مورد توجه فروشندگان این صنف قرار گرفته اند.
در واقع پارچه های پشت پرده ای از جنس نخ های تابیده بدین شکل هستند که یکسری عملیات جهت اصلاح خواص و بهبود کیفیت نخ ها صورت می پذیرد
تا پس از آن پارچه های پشت پرده نخی تابیده تولید و عرضه گردند.

ویژگی های منحصر بفرد پشت پرده ای نخ تابیده

ویژگی های منحصر بفرد پشت پرده ای نخ تابیده

همانطور که بدان پارچه های نخی تابیده به پارچه هایی اطلاق می شود، که عملیات اصلاح خواص روی آنها انجام شده و رشته های نخ پارچه
در فرآیند تابندگی از ویژگی های مختلفی اعم از افزایش کیفیت، افزایش انسجام و یا استحکام بیشتر و همچنین از خواص پوشش و چسبندگی الیاف برخوردار می شوند‌.
در فرآیند تولید نخ های تابیده با استفاده از یکسری دستگاه های پیشرفته تابیده شده و عملیات اصلاح خواص صورت می پذیرد.
بطور کلی پرده ها معمولا از سه لایه، پارچه اصلی، لایه داخلی و پارچه پشت پرده ای تشکیل شده اند. همچنین لباس کار بافتینه از این پارچه ها بافته می شود.

الیاف پارچه

الیاف پشت پرده ای نخ تابیده

پشت پرده ای علاوه بر اینکه ظاهر و ایستایی پرده را حفظ می کند، به عنوان عایق حرارتی و صدا نیز کاربردهای مختلفی دارد‌.
پارچه های پشت پرده ای از الیاف مختلفی تشکیل شده اند که در جهت بهبود خواص پارچه، از درصد مشخصی از الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شوند.
الیاف طبیعی این پارچه ها می تواند پنبه و الیاف مصنوعی آن ها از پلی استر گرفته تا اکریلیک ها را شامل می شود.
پارچه پشت پرده ای  بدلیل داشتن خواص اصلاح شده در نخ تابیده و کاربرد خود پارچه های پشت پرده ای، در بدام انداختن هوای گرم در آب و هوای سرد
و یا حتی بالعکس در کاهش دمای محیط به هنگام هوای گرم به عنوان یک عایق حرارتی موثر هستند.
طول عمر پرده ها و اثاثیه نرم را افزایش می دهند و به محافظت از پارچه در برابر اشعه های مضر UV کمک می کنند.

کاربرد پارچه

کاربرد پشت پرده ای نخ تابیده

وجود این پارچه ها همچنین به جلوگیری از ورود گرد و غبار و کپک ها کمک شایانی می کند.
پارچه پشت پرده ای نخ تابیده همچنین در صورتی که ضخیم تر انتخاب گردند، در تاریک کردن محیط به خصوص برای اتاق خواب بسیار حیاتی می باشند.
جنس نخ های فیلامنتی استفاده شده در تولید پارچه فیلامنت پشت پرده ای در واقع نسبت به جنس نخ های تابیده از براقیت بیشتری برخوردار می باشد.
پارچه پشت پرده ای جنس فیلامنت همچنین بسیار نرم تر از جنس تابیده هستند‌.
این قبیل نخ ها تمایل به سر خوردن نسبت به نخ های فیلامنتی را ندارند.
با این حال نخ های تابیده بکاررفته در تولید پارچه پشت پرده ای تمایل بسیار زیادی به جمع شدگی یا اصطلاحا تجمع قرصی دارند، بدین گونه که روی سطح پارچه درصورتی که مراقبت های لازم صورت نگیرد،جمع شدگی ایجاد می گردد.

تهیه پارچه پشت پرده ای از درب کارخانه با کمترین قیمت!

علاوه بر موارد ذکر شده یکی از نکاتی که همواره ذهن فروشندگان پارچه را به خود مشغول کرده آنست که، چگونه می توان این محصول را در بالاترین سطح کیفی خود و با قیمت مناسب و به صرفه تهیه کرد.
در واقع در پاسخ به این سوال مهم و کاربردی در زمینه تهیه اقلام نساجی می توان گفت که با توجه به این که این واحد تولیدی خود به طور مستقیم نسبت به تولید این قبیل پارچه ها اقدام می کند، از این رو بهترین روش جهت داشتن خریدی مطمعن و باصرفه اقتصادی حذف واسطه ها و کاهش هزینه های واسطه گری و در نهایت تهیه پارچه نخ تابیده و فیلامنت پشت پرده ای با کیفیت و ارزان به طور مستقیم از درب کارخانه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما