پارچه پشت پرده ای و 5 نکته درباره قیمت فروش و کیفیت

پارچه پشت پرده ای در واقع یک لایه پارچه اضافه می باشد، که در بخش پشتی پرده یا کرکره شما و یا دوخت لباس کشتی نوجوانان وجود دارد.
معمولا از این نوع پارچه ها جهت جلوگیری از ورود بیش از حد نور غیر ضروری خورشید به داخل فضا استفاده می شود.
همچنین در ماه های سرد سال نیز می توان به عنوان عایق حرارتی از آن ها استفاده کرد، به گونه ای که از ورود سرمای بیش از حد هوا به داخل فضا جلوگیری می کند.

5 نکته درباره قیمت فروش و کیفیت پارچه

5 نکته درباره قیمت فروش و کیفیت پارچه پشت پرده ای

5 نکته اساسی و مهم در زمان خرید پارچه پشت پرده ای و یا حتی لباس کاراته نوجوان که باید بدان توجه کنید،
آنست که در ابتدا آنست که باید دقت کرد این پارچه پرده ای قرار است در چه فضاهایی نصب شود، زیرا انتخاب درست و مناسب می توان یک سرمایه گذاری به حساب بیاید ، زیرا اگر صحیح و متناسب با محیط انتخاب گردد، نیاز به تعویض ندارد و به جرات می توان گفت که تا سالیان سال کارایی لازم را حفظ خواهد کرد.
نکته بعدی آنست که لزوم استفاده از این پارچه ها را بررسی کنید، بطور مثال آیا در محیط مورد نظر عایق حرارتی و صوتی نیاز می باشد یا خیر.
نکته بعدی در هنگام خرید، اگر پارچه های طرح دار مدنظ باشد، به فضا جلوه منحصر بفردی می بخشد و از طرفی نسبت به پشت پرده ای های ساده بهتر عایق خواهد بود.
و نکته مهم و اساسی دیگر آنکه آیا ظاهر رسمی و مجلل از این پرده مورد انتظار است و یا صرفا ظاهری نرم و آرام. زیرا جنس مختلف  پشت پرده ای بدلیل وزنی که به پرده اضافه می کند در نهایت در نحوه ایستایی پرده موثر خواهد بود.
و اما نکته آخر آنکه آیا تکرار الگو  مدنظر می باشد یا خیر،
زیرا تکرار الگوها معمولا از ۱ سانتی متر تا بیش از ۱ متر می باشد و می تواند بصورت افقی و یا عمودی باشد.
از اینرو، باید درهنگام برنامه ریزی جهت تهیه و سفارش مورد توجه قرار بگیرد.

تهیه پارچه پشت پرده ای از درب کارخانه با کمترین قیمت!

علاوه بر موارد ذکر شده یکی از نکاتی که همواره ذهن فروشندگان پارچه فیلامنت پشت پرده ای را به خود مشغول کرده آنست که، چگونه می توان این محصول
را در بالاترین سطح کیفی خود و با قیمت مناسب و به صرفه تهیه کرد.
در واقع در پاسخ به این سوال مهم و کاربردی در زمینه تهیه اقلام نساجی می توان گفت که با توجه به این که این واحد تولیدی خود به طور مستقیم نسبت به تولید این قبیل پارچه ها اقدام می کند، از این رو بهترین روش جهت داشتن خریدی مطمین و باصرفه اقتصادی حذف واسطه ها و کاهش هزینه های واسطه گری و در نهایت تهیه پارچه پشت پرده ای با کیفیت و ارزان به طور مستقیم از درب کارخانه می باشد.

انواع پشت پرده ای

انواع پارچه پشت پرده ای

پارچه پشت پرده ای یا فیلامنت پشت پرده ای برای هر نوع پرده ای مناسب می باشد.
انواع و اقسام مختلفی دارد، بطور مثال می توان از انواع ساده و یا طرح دار آن به عنوان پارچه پشت پرده ای استفاده کرد.
فیلامنت پشت پرده ای گاها در انواع مدل های طرحدار، ظاهر و جلوه بصری فوق العاده ای به پارچه های پرده ای می بخشند، به گونه ای
که یک لمس و حس متفاوت را به ارمغان می آورند.

ویژگی های منحصر بفرد پارچه

پشت پرده ای در انواع و اقسام مختلف همواره مورد توجه فروشندگان این صنف قرار گرفته است، بطور مثال‌، از انواع پارچه پشت پرده ای
سیاه برای اتاق خواب بهره برده می شود به گونه ای که با ایجاد تنظیم نور مناسب، یک خواب بدلنشین را برای شخص به ارمغان آورد.
از طرفی نیز حتی در مواقعی که لازم نباشد، این پرده ها بدلیل داشتن ضخامت بالا، از ورود غیر ضروری نور به داخل اتاق
خواب جلوگیری کرده و حتی به عنوان عایق حرارتی و صوتی نیز به کاهش ورود گرما و نور و صدا به محیط کمک می کند.
حتی گاها از انواع سنگین وزن تر این پارچه ها و با اتصال آن به پارچه پرده سبب می شوند تا وزن سنگین، ایستایی پرده را بهبود ببخشد و ظاهر شکیل و زیبایی را به ارمغان بیاورد.

الیاف پارچه

الیاف پارچه پشت پرده ای

پارچه پشت پرده ای از جنس فیلامت پشت پرده ای، در واقع از ترکیب و بافت یکسری نخ های چند رشته ای در طیف گسترده ای از پارچه های بافته شده
مورد استفاده قرار می گیرند.
الیاف فیلامنت در واقع در طبیعت وجود ندارند، و به صورت کاملا مصنوعی تولید می شوند. اگر به صورت واژه به این کلمه نگاه کنیم، معنی لغوی آن رشته یا به صورت رشته ای می باشد.
نخ های چند رشته ای فیلامنت در واقع به دسته ای از نخ های حجیم اشاره دارند
که معمولا از پلی پروپیلن تولید می شوند.این قبیل نخ ها کاربردهای بسیار متنوعی از جمله، در ساخت فرش ماشینی، نخ های اکرولیک روفرشی و سایر موارد پرکاربرد هستند.
پارچه پشت پرده ای تولید شده از این جنس نخ و پارچه بدلیل داشتن استحکام و مقاومت بالا بسیار بادوام و محمکم می باشد. از طرفی بدلیل وجود مواد مصنوعی دارای ظاهری براق و جلوه بصری زیبایی می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما