پارچه کجراه مدارسی 290 گرم + قیمت فروش عمده در بازار تهران

خرید عمده پارچه کجراه مدارسی

پارچه کجراه مدارسی پارچه هایی با بافت های مورب با گرماژ ۲۶۰ الی ۵۸۰ گرم را پارچه کجراه می گویند.
البته در خیلی از جاها تعریفی که از پارچه کجراه می شود این است که مانند پارچه سوییت چرم نوعی پارچه ترگال است.
در صورتی که با وجود شباهت های بسیار اما با هم تفاوت دارند.
پارچه‌ی ترگال شباهت بسیار زیادی به کجراه دارد اما بافت ساده‌ پارچه ترگال و بافت این پارچه از بارزترین تفاوت‌های این دو پارچه از هم است.

لباس‌های فرم مدارس

پارچه کجراه مدارسی چیست؟

از پارچه‌های ترگال و کجراه و همچنین پارچه فاستونی مطهری در مشهد برای تهیه‌ ی فرم مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی استفاده می‌کنند.
رنگبندی متنوع این پارچه ها باعث می شود که دست مدارس و تولیدی ها برای دوخت و طراحی انواع لباس ها و مدل ها باز باشد و هر مدرسه ای فرم خودش را ارایه بدهد و حداقل از بقیه مدارس همان حوزه متمایز باشد.
پارچه کجراه مدارسی به علت داشتن ضخامت و مقاومت بالا نسبت به ترگال برای دوخت شلوارهای پسرانه حتی بصورت تک مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این پارچه برای بچه ها بخصوص در دوره اول بدلیل جنب و جوش و فعالیت زیاد بسیار مناسب است چون استحکام بالایی دارد و در صورت کشیدگی و زمین خوردن معولا دیرتر و کمتر پاره می شوند.

لباس کار

کاربرد پارچه کجراه مدارسی

شاید جالب باشد که بدانید بسیاری از کارخانجات از پارچه کجراه مدارسی برای لباس کار کارکنان و کارگران خود استفاده می کنند.
به عنوان نمونه در کارخانه های ذوب آهن و امثال آن که کارگران در دمای بالایی محیط قرار دارند و مجبور به کار هستند، لباس هایی که برایشان در نظر میگیرند باید علاوه بر خنکی از ضخامت و استحکامی متناسب با محیط و فضا هم برخوردار باشد.
از این رو معمولا این گونه پارچه ها پیشنهاد می شود که معمولا از استقبال خوبی هم در بین اینگونه کارخانه ها و تولیدی برخوردار است.
همچنین شهرداری ها معمولا برای رفتگران و نیروهای خدماتی خود این پارچه را به دلیل نوع جنس و رنگبندی متنوع آن نسبت به سایر پارچه ها ترجیح می دهند.
که البته بیشتر ترجیحشان وجود ویسکوز و  کجراه فلامنتی بیشتر در این پارچه ها است.
آنچه از بازار پارچه بدست می آید این است که عامل اصلی و مهم که باعث تنوع و تفاوت پارچه کجراه  می شود، نوع بافت و الیاف بکار رفته در آن است.
این پارچه پر کاربرد روزانه حجم عظیمی از داد و ستد های بازار را به خودش اختصاص می دهد و همانطور که گفته شد در ماه هایی خاصی از سال تقاضا برای آن بسیار زیاد می شود.

پارچه کجراه مدارسی را از کجا بخریم؟

پارچه کجراه مدارسی را از کجا بخریم؟

این پارچه پرکاربرد از شما از هر مغازه و فروشگاهی می توانید تهیه بفرمایید .
اما اگر جنس و کیفیت آن برایتان مهم است پیشنهاد می شود که جهت خرید عمده و قیمت بسیار مناسب و زیر بازار و حتی تضمین کیفیت و قیمت می توانید به سایت ما سر بزنید و پس از مطالعه جهت خرید با کارشناسان ما در دفتر کارخانه تماس بگیرید و پس از کسب اطلاعات کافی و موجودی و قیمت با خیال راحت از ما خرید بفرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما