پارچه کودری ساده در عرض ۹۰ و۱۳۰

 

پارچه کودری ساده یک  پارچه سبک وزن برای پوشاک تابستانی و حتی لباس کشتی نوجوانان ایده آل است نرم، صاف و ابریشمی که ظاهری گران قیمت دارد و مانند پنبه نرم است.
کودری از آن دسته پارچه ها  است که هم، حس لوکس و پوشش ابریشم و هم، خواص خنک‌کنندگی پنبه را فراهم می‌کند و آن را برای هر فصلی ایده‌آل می‌کند.
اگر به دنبال پارچه ای به صرفه با رنگ های متنوع هستید، کدری قطعا انتخاب خوبی است. در برابر استفاده روزمره مقاومت می کند، در پوشش راحت و نرم است.

پارچه های کدری چیست؟

پارچه کدری ساده چیست؟

این پارچه 100٪ مصنوعی نیست، از الیاف طبیعی برای دوخت لباس کاراته نوجوان ساخته شده است و از نظر شیمیایی پردازش شده و تا زمانی که به این ماده زیبا و نرم تبدیل شوند.
به همین دلیل است که پارچه های کودری گلدار ترکیبی ، بادوام و مقرون به صرفه  است. 

ویژگی های پارچه کودری

ویژگی های پارچه کودری ساده

این پارچه یک انتخاب مناسب برای مدل های مختلف است، چه به تنهایی استفاده شود و چه مخلوط با پارچه های دیگر، سبک و قابل تنفس است،حفظ رنگ بسیار خوبی دارد و می توان آن را به راحتی رنگ کرد (ویژگی که قطعاً برای طراحان مد و کارشناسان صنعت جذاب است. به همین دلیل است که کودری  در شیک ترین رنگ ها پیدا می شود. رنگ های عمیق و روشن را نشان می دهد که تغییر نمی کنند).
برای روزهای گرم و مرطوب تابستانی انتخاب خوبی است زیرا رطوبت را جذب می کند، قیمت مناسب، مقاوم و بادوام بودن از مزایای منحصر به فرد کودری است.
معایب آن شامل:آبرفت پارچه خصوصا در شستشوی اول و چروک پذیری از معایب کودری میباشد.

کاربرد 

پارچه های کودری کاربردهای فراوانی در زندگی امروزه دارد از البسه
( مخصوصا تابستانی) گرفته تا پرده‌های زیبا و ملحفه‌های راحت و…..
شما می توانید پارچه های کدری را با قیمت مناسب، در عرض های ۹۰ و ۱۳۰ از سایت ما خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما