نمایندگی فروش انواع پارچه کودری عرض ۹۰ ساده و گلدار

پارچه کودری عرض ۹۰ پارچه فوق‌العاده‌ای است اگر به دنبال یک ماده سبک وزن با پارچه‌ای آسان، روکش ابریشم مانند و نرم هستید این پارچه بهترین انتخاب خواهد بود.
شما می توانید پارچه کودری ساده و گلدار و همان پارچه کودری عرض۹۰ را با گزینه های رنگی زیاد و متنوع و همچنین لباس کشتی نوجوانان از سایت ما خریداری کنید.

ویژگی پارچه کودری 

انواع پارچه کودری

پارچه کودری سبک، نرم و یک پارچه زیبا است.
جنس
کودری قابلیت تنفس دارد و بافت نرم ابریشمی آن باعث می‌شود پوشیدن آن بسیار راحت باشد. پارچه ای بسیار محبوب برای خانم ها، به خصوص در ماه های گرم است. پارچه کدری برای بلوز، لباس، پیراهن، شلوار و لباس کاراته نوجوان موارد دیگر ایده آل می باشد.
پارچه ای براق، لطیف و در برابر دیگر منسوجات بسیار مقرون به صرفه است.
معایب پارچه کودری عرض۹۰ در برابر مزایای بسیار آن قابل چشم پوشی است، چروک شدن و مقداری آبرفت از معایب این پارچه است بنابراین هنگام شستشوی و تمیز کردن آن باید دقت بیشتری بعمل آورد.
پارچه ای  جاذب، نسبتا غیر قابل ارتجاع و بسیار ظریف و تقریبا نازک است بنابراین می تواند در روزهای گرم احساس خنکی بیشتری داشت باشد.

مزایای پارچه کودری عرض ۹۰

ویژگی پارچه کودری عرض90

نرم و خوب در لمس، در زمستان تقریبا گرم و در تابستان خنک است، به خوبی روی اندام قرار میگیرد.
تکنولوژی رنگرزی پارچه کودری عرض۹۰ اجازه حداکثر نفوذ رنگ به الیاف را می دهد و این کار باعث می شود با شستشوی مکرر رنگ آن محو نشود.
سبکتر از پنبه است و اگر به خوبی نگهداری شود جایگزینی مناسب برای آن است.
رطوبت را جذب می کند.
در هنگام خشک شدن بسیار بادوام است.
در حفظ گرمای بدن خوب است.
غیر حساسیت زا و بهداشتی است.
پارچه کودری عرض۹۰ بر روی اندام لختی فوق العاده ای دارد و در طیف وسیعی از رنگ،  طرح و نقوش متنوع تولید می شود که آن را پارچه ای پرطرفدار برای انواع البسه به ویژه لباس های بانوان در فصول بهار و تابستان  تبدیل کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما