پارچه کودری عرض 130/لیست قیمت انواع پارچه کودری عرض 130 ساده و گلدار

پارچه کودری عرض 130 را شما در تن بسیاری از خانم ها حتی اگر به جنوب و جاهای گرمسیر ایران سفر نکرده باشید می بینید. این پارچه با قابلیت خنکی زیاد یکی پارچه های محبوب خانم های ایران در فصل تابستان و بهار و همچننی دوخت لباس ضد ضربه می باشد.

 خرید انواع پارچه کودری :

 انواع پارچه کودری عرض 130

نکات مهمی که در خرید و در تهیه پارچه کودری عرض 130 و پارچه کودری ساده و کدری گلدار اغلب مطرح است  نخی و پنبه ای بودن آن و  خنک و بدون حساسیت برای دوخت انواع لباس های خانم ها و لباس کار بافتینه و یا حتی امروزه و در چند سال اخیر برای پیراهن های  معروف به هاوایی برای آقایون بکار می رود.
حال شما ببیند با توجه به نیازتان چه عرضی از پارچه برای محصولات تولیدی و کارگاه شما لازم است.
اگر شما دوزنده و یا صاحب تولیدی باشید و با پارچه کدری کار کرده باشید حتما میدانید که توجه به میزان آبرفت این پارچه با توجه به اینکه از نوع نخی است از نکات بسیار مهمی است در هنگام خرید پارچه آن را مد نظر بگیرید.

فروش اینترنتی پارچه کودری عرض 130

فروش اینترنتی پارچه کودری عرض 130

همانطور که گفته شد  پارچه نخی در فصول گرم سال بخصوص حجم بالای داد و ستد بازار پارچه را در بر میگیرد، به همین خاطر باید دارای طرح ها و رنگ ها و مدل های زیادی باشد تا سلیقه همه را جلب نماید.
و یک رضایت نسبی و خوشبینانه قطعی! برای همه افراد به ارمغان بیاورد.
شما  انواع پارچه کودری ساده  و پارچه کودری طرحدار و پارچه کدری عرض 130 را می توانید در مدل های و الیاف نخی و و یا پنبه ای را بدون نیاز به مراجعه حضوری تنها از طریق سر زدن به وب سایت های ما و تماس با کارشناسان با تجربه ما در سریع ترین زمان ممکن به تولیدی خود برسانید و از یک خرید مطمین و عالی و بصرفه از لحاظ قیمت لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما