خرید پارچه فاستونی توس از نمایندگی رسمی فروش کارخانه

سفارش بافت پارچه فاستونی توس به کارخانه

خرید پارچه فاستونی توس از کارخانه تولید فاستون با الیاف پشم، پلی استر و انواع پارچه فاستونی پشمی پلی استری با درصد های متفاوت پشم بنا به درخواست شما و با سفارش شما تولید می شود.

ویژگی های پارچه فاستونی توس

ویژگی های پارچه فاستونی توس

پارچه های توس مقاومت بالایی دارند و به سختی کهنه و خراب می شوند و قابلیت کشسانی بسیار کمی دارند.
دیر چروک هستند یعنی به سختی چروک می شوند.
حفظ شکل اولیه خود.
در برابر آب مقاومت خوبی دارد.
خط اتوی این پارچه ها به سختی از بین می رود یا بهتر است بگوییم اصلا از بین نمی رود.
و…

انواع پارچه های فاستونی

انواع پارچه های فاستونی

پارچه های فاستونی پشمی که وزن سنگین تری نسبت به دیگر پارچه های فاستونی دارد.

پارچه های شبه فاستونی یا فاستون پلی استری که به دلیل استفاده از پلی استر در بافت این نوع فاستون ها هم وزن سبک تری دارد و هم اینکه کم تر چروک می شود.
همچنین این نوع از فاستون ارزان قیمت تر از بقیه فاستون ها می باشد.

پارچه فاستونی پشمی ،پلی استری که در بافت آن مخلوطی از پشم و پلی استر به کار رفته و رایج ترین نوع فاستون در بازار را تشکیل می دهد.
خرید پارچه فاستونی توس نیز با توجه به انواع فاستونی ها و درصد های پشم و پلی استر به کار رفته در بافت پارچه متفاوت خواهد بود.
با گذشت سالها، کت و شلوارها بیش از هر زمان دیگری در بین خانم های مشهور محبوب شده اند که البته باعث افزایش محبوبیت این تیپ شده است.
با این حال، اگر شما هم جزو خانم هایی هستید که دوست دارند چندین نوع از این گونه لباس ها را در کمد لباس خود داشته باشند، یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، مناسب ترین پارچه برای کت و شلوار است.
بنابراین در این مقاله به ترفندهای انتخاب پارچه مناسب برای این نوع کت و شلوار می پردازیم.
اخیرا می بینیم که بسیاری از سلبریتی های زن کت و شلوار را به عنوان لباس رسمی ترجیح می دهند.
اگر چنین لباس هایی را بر تن بازیگران، هنرمندان و افراد مشهوری مانند سلنا گومز، ویکتوریا بکهام و کیتی هلمز دیده اید و می خواهید یکی از آن ها را بدوزید،توجه به این نکات مفید است.
به عنوان مثال، فرقی نمی کند که برای یک موقعیت خاص کت و شلوار بدوزید یا قصد دارید یک لباس مجلسی آماده سفارش دهید، در هر صورت خیلی مهم است که چه نوع لباسی دارید.

فاستونی بهترین پارچه کت و شلوار زنانه

فاستونی بهترین پارچه کت و شلوار زنانه

این نوع پارچه معروف که از الیاف پنبه تولید می شود، یکی از مناسب ترین انواع پارچه برای کت و شلوار زنانه محسوب می شود. در تولید این نوع پارچه از انواع الیاف طبیعی و مصنوعی در کنار هم برای افزایش استحکام و مقاومت پارچه در برابر چین و چروک و زیبایی و خنکی استفاده می شود.
یک فستون با ظاهری شیک و رسمی، استایل خاصی را به تیم شما اضافه می کند.
به همین دلیل اگر در یک مراسم رسمی قصد انتخاب بهترین پارچه برای کت و شلوار زنانه را دارید، حتما پارچه فاستونی را در برنامه قرار دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما