فروش پارچه تریکو به صورت عمده در بازار داخلی

پارچه تریکو که به بافت حلقوی یا همان پودی گفته می شود که در دو نوع گرد و تخت فراوری می شود. پارچه های تریکو و پارچه سوییت چرم در زمان تولید و خرید و فروش بر حسب کیلو گرم محاسبه می شوند. در فروش پارچه تریکو به صورت عمده شما باید وزن پارچه را در نظر داشته باشید مثلا باید بدانید که یک کیلو از پارچه در یک طاقه چند متر است. عرض پارچه نیز از مهمترین عوامل در هنگام خرید است که باید عددی بین ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی متر باشد.برای خرید عمده می توانید به تولیدی ها و راسته ی پارچه فروشان در شهرهای بزرگ مراجعه کنید.فروش پارچه تریکو به صورت عمده در بازار داخلی

خرید عمده پارچه تریکو در بازار داخلی

خرید عمده پارچه تریکو در بازار داخلیپارچه تریکو همانند پارچه فاستونی مطهری در مشهد انواع مختلفی دارد که علاوه بر رنگهای گوناگون طرح های متنوعی نیز دارد. از پارچه های تریکو در تولید انواع لباس، جوراب و تیشرت های چاپی و… استفاده می شود. این نوع پارچه که اغلب مورد مصرف تولیدی های لباس است به صورت عمده و کیلویی از کارخانه ی تولیدی خریداری می شود.

قیمت پارچه تریکو رنگی بر اساس جنس نخ استفاده شده وکیفیت بافت متفاوت است.

فروش پارچه تریکو با کیفیت مناسب در بازار ایران

فروش پارچه تریکو با کیفیت مناسب در بازار ایرانپارچه تریکو در انواع مختلف از جمله:پلی استر، جودون، لاکرا، ملانژ و ویسکوز تقسیم می شود که هر کدام از آنها از مواد اولیه ی متفاوتی تهیه میشوند و کیفیت و دوام متفاوتی دارند.

در خرید پارچه تریکو به این مورد باید توجه داشت در برخی از تولیدی ها برای تکمیل و کامپکت کردن مراحل تولید،پارچه تریکو را لول می کنند تا از درجه حرارت کمتری استفاده کنند که این کار باعث دردسرهایی برای تولیدی لباس هنگام برش و دوخت پارچه می شود. برای حل این مشکل می توان ابتدا مقدار کمی از پارچه خرید کرد.

پارچه کدری نوعی پارچه نخی با جنس ویسکوز است. قیمت پارچه کدری نیز براساس نوع نخ استفاده شده و طرح وکیفیت آن متفاوت است.

خریداران پارچه تریکو در کشور

خریداران پارچه تریکو در کشوراغلب پارچه های تریکو کمی کشی هستند اما بعد از چند بار شست و شو کشی بودن خود را از دست می دهند بنابراین هنگام خرید این پارچه دقت کافی لازم است. در خرید پارچه تریکو کشی باید به این نقطه دقت کنید که چه نوع نخی در بافت این پارچه استفاده شده است. پارچه تریکوی کشی قیمت های متفاوتی دارد واین به دلیل جنس نخ استفاده شده در ان است.به طور مثال استفاده از پنبه و لاکرا در بافت پارچه تریکو باعث افزایش قیمت آن می شود.

نمایندگی پارچه تریکو درجه یک ایرانی در اصفهان

نمایندگی پارچه تریکو درجه یک ایرانی در اصفهانپارچه پنبه ای مناسب ترین نوع پارچه برای تولید لباس کودکان است. قیمت پارچه های تریکوی پنبه ای از سایرین گران تر است بخصوص اگر از نخ پنبه ای تولید شود که هزینه ی تولید آن بیشتر باشد. خرید پارچه پنبه توسط تولیدی هایی که لباس بچه گانه تولید می کنند بیشتر انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما