پارچه فاستونی 20.80 آسیا +فروش مستقیم

پارچه فاستونی 20.80 آسیا نخ 60+ قیمت خرید از کارخانه

پارچه فاستونی 20.80 آسیا، پارچه های فاستونی همانند پارچه سوییت چرم از جمله محصولاتی هستند که مناسب در تولید شلوار، کت و شلوار، لباس مدرسه، مانتو اداری، جلیقه و لباس کردی استفاده می شود.

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • انواع پارچه فاستونی و پارچه فاستونی 20.80 آسیا
    شناسایی نوع الیاف مورد استفاده در پارچه های فاستونی
    بهترین تولید کننده پارچه فاستونی در ایران

انواع پارچه فاستونی

 

به طور کلی پارچه فاستونی مطهری در مشهد دارای دو نوع ویسکوز و پلی استر پشمی می باشد.
با توجه به اینکه از پشم برای تولید لباس و پوشاک استفاده می شود و همانطور که قبلا گفتیم برای تولید پارچه فاستونی از پشم استفاده می شود که یکی از عواملی است که پارچه فاستونی را به پارچه ای خوب و با کیفیت تبدیل می کند.
مقدار پشمی که برای ساخت پارچه استفاده می شود باعث ایجاد تفاوت در کیفیت پارچه می شود.
دسته دوم بهترین پارچه فاستونی که از پلی استر ویسکوز ساخته شده است دارای الیاف پلاستیکی بوده و کمتر چروک می شود.
قیمت این نوع پارچه فاستونی ارزانتر از پارچه فاستونی پشمی است.
پارچه فاستونی از پلی استر ویسکوز نیز حالت خشک دارد و انعطاف پذیری ندارد.
اما پارچه های پشمی فاستونی نرم تر و سنگین تر از پارچه های فاستونی ساخته شده از پلی استر ویسکوز هستند.
اما با توجه به اینکه پشم به کار رفته در پارچه فاستونی جزو الیاف طبیعی محسوب می شود، پارچه پشمی فاستونی این خاصیت را دارد که زودتر از پارچه فاستونی پلی استر جمع شود.
قیمت پارچه فاستونی پشمی بیشتر از پارچه فاستونی پلی استر است.

شناسایی نوع الیاف مورد استفاده در پارچه های فاستونی و پارچه فاستونی 20.80 آسیا

شناسایی نوع الیاف مورد استفاده در پارچه های فاستونی

اگر پارچه فاستونی را به خوبی نمی شناسید، یک راه بسیار کاربردی وجود دارد که به راحتی می توانید این پارچه را در انواع مختلف تشخیص دهید. یک راه بسیار ساده برای تشخیص این نوع پارچه وجود دارد و آن سوزاندن پارچه است.
اگر بوی سوختن پارچه فاستونی شبیه به محصولات جانبی و پشمی بود، درصد بالایی از الیاف استفاده شده در پارچه فاستونی پشمی است، اما اگر بوی پلاستیک می دهد، پارچه فاستونی از پلی استر ویسکوز است.
شناسایی رایج ترین کاربرد فاستونی در کت و شلوارهای تولیدی باید مورد توجه قرار گیرد، کت و شلوار مجلسی رسمی در بین ملت های مختلف رایج است و به دلیل کیفیت بالای پارچه فاستونی، بسیاری از آقایان در طول سال تصمیم می گیرند برای مجالس رسمی که شرکت می کنند از لباس های آماده استفاده کنند.
اما نباید از بیشترین مشتریان پارچه های فاستونی یعنی خانم ها غافل شد، پارچه فاستونی برای دوخت لباس زنانه نیز استفاده می شود، از جمله استفاده از پارچه فاستونی زنانه می تواند برای دوخت مانتو، کت و دامن زنانه اشاره کرد.

تولید کننده پارچه فاستونی 20.80 آسیا

بهترین تولید کننده پارچه فاستونی در ایران

تعریف از خود نیست اما تولیدی ما یکی از بهترین تولید کننده های پارچه فاستونی است که یکی از واحدهایی است که فرآیند تولید پارچه فاستونی را از 0 تا 100 را به طور کامل به پایان رسانده و تمامی مقاطع را زیر مجموعه خود دارد که به صورت پشم ریسی و حتی ویسکوز  می باشد.
پلی استری که قرار است در پارچه استفاده شود، سپس تمیز کردن و شروع بافت با درصدی که قرار است به مشتری تحویل داده شود در نهایت با بیشترین دقت و کمترین درصد خطا در بحث تولید و در نهایت در آخرین مرحله رنگرزی و تکمیل و …
عزیزانی که می خواهند در مورد این رشته و فعالیت های مجموعه بیشتر بدانند، جزو مشتریان همیشگی ما قرار بگیرند تا بتوانند به صورت حضوری به کارخانه مراجعه کرده و واحدها را تکمیل کنند.
پارچه فاستونی یکی از انواع پارچه هایی است که برای تولید و بافت نیاز به تخصص بالایی دارد و هرکسی نمی تواند به عنوان یک واحد تولیدی و نساجی وارد رده بافت این مدل شود.
برای تهیه انواع پارچه فاستونی خصوصا پارچه فاستونی 20.80 آسیا بدون تعلل به کارخانه ما مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما